czwartek, 20 kwietnia 2017

Fotoobraz



Witajcie!

Tym razem chciałam podzielić się z Wami recenzją fotoobrazu. Jest to już drugi produkt od firmy Saal Digital, który postanowiłam zamówić.



 Może najpierw coś od strony technicznej - wybrałam fotoobraz na płótnie o wymiarach 50 x 50 cm. Stworzenie projektu w aplikacji zajęło mi dosłownie kilka minut, najwięcej czasu pochłonął wybór odpowiedniego zdjęcia. Ostatecznie wybrałam moje ulubione, na tamten moment. Przesyłka mimo, że nadana z Niemiec dotarła do mnie w ciągu kilku dni. Przyznam, że trochę obawiałam się, czy rozmiar fotoobrazu nie wpłynie negatywnie na jakość zdjęcia, ale niepotrzebnie. Zdjęcie pozostało ostre, a kolory niczym nie różnią się od tych na moim komputerze - czyli idealnie! :) 
Jestem równie zachwycona tym produktem, jak poprzednio fotoksiążką. 
Uważam, że firma Saal Digital prezentuje sobą bardzo dobrą 
jakość oraz niezawodność i z czystym sercem mogę ich polecić każdemu :) 
Gorąco zachęcam do zapoznania się z ich ofertą (http://www.saal-digital.pl/ - na stronie czeka na Was wiele promocji!).
Jeśli zdecydujecie się na coś, na pewno nie pożałujecie wyboru :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz