niedziela, 27 listopada 2016

Fotoksiążka



Witajcie!

Ostatnio miałam okazję przetestować fotoksiążkę od Saal Digital. Od kilku lat marzyłam o swoim portfolio w takiej formie ale obawiałam się jakości produktu. O tej firmie dowiedziałam się z recenzji innych fotografów i skusiłam się spróbować czytając tyle dobrych opinii. I szczerze muszę przyznać, że jestem nią zachwycona <3


 Kolory są identyczne jak na moim komputerze, zdjęcia są ostre, kartki grube, okładka miła w dotyku - czyli wszystko idealnie! Do tego firma dobrze traktuje klienta, nie trzeba długo czekać na przesyłkę, ja od złożenia zamówienia czekałam tylko 3 dni. 








Zdjęcia w swojej fotoksiążce starałam się układać kolorystycznie lub wybierałam kilka zdjęć z jednej sesji. Program (tu można go pobrać), w którym możecie stworzyć swój projekt jest bardzo prosty w obsłudze. Możliwości ułożenia zdjęć jest mnóstwo. Jest wiele dostępnych, gotowych szablonów, a także istnieje możliwość usadowienia zdjęć własnoręcznie. Ja zdecydowałam się na 30 stron i wybrałam opcję bez marginesów zewnętrznych. Raz jedno zdjęcie zajmowało całą stronę, innym razem było ich więcej, jak widać poniżej:




























Gorąco polecam każdemu ten produkt! 
A jeśli jesteś zainteresowany odbiorem zdjęć, które dla Ciebie wykonam,
 w takiej formie to również istnieje taka możliwość ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz