czwartek, 3 sierpnia 2017

Fotozeszyt



Tym razem przychodzę do Was z recenzją fotozeszytu od Saal Digital.
Po raz trzeci jest mi dane przetestować produkt tej firmy.
Fotozeszyt to tańsza alternatywa dla fotoksiążki, a także coś, dla takich jak ja fanów kołonotesów.
Strony fotozeszytu połączone są okładką z matowej folii, która ochroni wasze zdjęcia. Istnieje 7 formatów do wyboru - od 10x15, czyli standardu pocztówkowego do 30x42 cm. Szablon możecie 
w bardzo prosty sposób stworzyć w aplikacji, którą można pobrać ze strony Saal Digital. Nie ma ograniczeń, zdjęcia można układać według własnego uznania. 


Teraz coś bardziej o moich odczuciach po otrzymaniu produktu.
Wybrałam format 21x30 cm (czego trochę żałuję, bo nie przemyślałam 
wyboru rozmiaru i aktualnie uważam, że nieco mniejszy byłby bardziej poręczny). 
Jak zwykle nie zawiodłam się jeśli chodzi o jakość.
A to co zawsze jest dla mnie najważniejsze - odwzorowanie kolorów - również bez zastrzeżeń, wszystko wygląda tak jak na moim monitorze, co jest dużym plusem. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to to że matowa okładka ( jeśli chodzi o ochronę to spełnia swoje zadanie, ale...) zbiera kurz i została lekko porysowana na niewiadomym mi etapie jej produkcji/wysyłki. Ale to małe szczegóły, które da się przeżyć ;) 

Z czystym sercem polecam każdemu zainteresowanemu ten produkt, 
a ja dodaję go do swojej oferty, która cały czas się powiększa z myślą o Was. Zależy mi na tym, żeby ilość postaci w jakiej możecie otrzymać zdjęcia przeze mnie wykonane była jak największa, wtedy każdy będzie mógł wybrać coś dla siebie. Każdy produkt z mojej oferty jest wcześniej przeze mnie sprawdzony dlatego nie musicie się obawiać, że kupujecie kota w worku :) 

Poniżej możecie zobaczyć kilka wybranych
 stron z mojego 30-stronicowego fotozeszytu :)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz